راه های تماس با ما

آدرس دیجی اچ پی

تهران- خیابان انقلاب- خیابان بهار جنوبی-برج بهار- طبقه ی 5 واحد 610

پرسش های اطلاعاتی

سوالات متداول

آیا قیمتهای سایت به روز است؟

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش نمایند.
در ضمن به استحضار می رساند در بیش از 99 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می باشند.

آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در دیجی اچ پی بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد مگر این که دیجی اچ پی کد تخفیفی را در اختیار شما قرار بدهد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند یا در شرایط خاص مشتریان می توانند با ارتباط با شماره تماس 71053530 عکس کالا را قبل از خرید دریافت کنند.

آیا می توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

بله، می توانید بعد از خرید هماهنگ کنید تا کالا از انبار به دفتر انتقال پیدا کند.

آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

بله، امکان ارائه پیش فاکتور وجود دارد.

آیا برای خرید از دیجی اچ پی، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از دیجی اچ پی خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: بله، افرادی که هر دلیلی دسترسی به اینترنت نداشته یا ثبت سفارش بصورت اینترنتی برای آنها سخت می باشد، می توانند بصورت تلفنی سفارش خود را ثبت و از طریق پیامک آن را تائید نمایند اما  به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش توضیه می گردد مشتریان محترم ‏سفارشات خود را بصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ:  بله، کارشناسان دیجی اچ پی تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت دیجی اچ پی امن است؟

پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت دیجی اچ پیوارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
تماس با ما

برای هر گونه سوال از ما تیکت بزنید